Новини


05.03.2023

Игрални асоциации подкрепят евромеморандум за онлайн реклама

Все повече компании от цяла Европа избират да се включат в инициативата на Европейската комисия (ЕК) – Меморандум за разбирателство относно онлайн рекламата и правата върху интелектуалната собственост. Целта на Mеморандума е да ограничи рекламирането на уебсайтове, […]
20.02.2023

Борис Михайлов: „През 2022 г. НАП постави акцент върху отговорния хазарт“

По време на интервю за Българската телеграфна агенция изпълнителният директор на Националната агенция за приходите (НАП) Борис Михайлов коментира, че през изминалата година Агенцията е поставила акцент върху темата за отговорния хазарт. „Целта ни е да […]
06.02.2023

СЕМ с нов кодекс, засягащ хазартните реклами

Съветът за електронни медии (СЕМ) прие Кодекс за поведение, в който е засегната регулация на хазартни реклами. Документът е влязъл в сила на 1 февруари 2023 г. Според Кодекса медийните оператори не трябва да допускат участите на […]
18.01.2023

За по-отговорна култура на сътрудничество в Европа

В европейските страни изискванията за отговорна игра продължават да растат, поради тази причина е от изключително значение хазартните компании да бъдат подобаващо представени в обществото и да гарантират устойчивото бъдеще на сектора. Това пише в обръщение […]
13.01.2023

Хазартният бранш и НСС работят върху правила за отговорна реклама

Асоциациите в игралната индустрия заедно с Национален съвет за саморегулация поставиха началото на съвместна работа по допълнение и обновяване на съществуващите Етични правила за реклама и търговска комуникация на хазартни игри. Това стана по време на […]
05.01.2023

През 2022 г. приходите от хазарт в Европа надскочиха нивата отпреди пандемията

През изминалата 2022 г. приходите от хазартния пазар в Европа се стабилизираха и достигнаха 8% повишение спрямо нивата отпреди пандемията от Ковид-19. Това стана ясно от годишния доклад на Европейската игрална и бетинг асоциация (EGBA) в […]
30.12.2022

Онлайн операторите от игралната индустрия подписаха меморандум за социално отговорна реклама

Лицензираните онлайн оператори от игралната индустрия в България подписаха съвместен меморандум, в който са описани основните принципи и правила за социално-отговорна реклама. Тези правила са в допълнение към настоящите изисквания, заложени в Закона за хазарта, и […]
25.11.2022

Представители на НАП и на операторите обсъдиха въпроси за игралната индустрия в България

В последния, втори ден на Балканското изложение на игралната и развлекателната индустрия (BEGE), което се състоя на 23-ти и 24-ти ноември в Интер Експо Център в София, се проведе кръгла маса между представители на Националната агенция […]
Представители на НАП и на операторите обсъдиха въпроси за игралната индустрия в България
Този сайт използва бисквитки за да подобри изживяването. Използвайки сайта вие се съгласявата с нашите Политики за поверителност.
Прочети повече