Описание:
- подпомага дейности при организирането на събития;
- проучва и следи международни събития от игралната и развлекателна
индустрия; - участва в маркетингови проучвания и анализи на пазарните възможности –
макро среда, конкуренция, пазарна оценка на потребителите, анализ на
продукта, на маркетинг комуникацията, на маркетинговите канали и цени; - съдейства при изготвяне на маркетингова програма и координира дейности по
изпълнението й; - осъществява комуникация с български и международни медии;
- участва в списване и редакция на текстове и рекламни материали, свързани с
маркетинговата и PR дейност на събитията на български и английски език; - участва в дейността по изготвяне на онлайн рекламата, отследява и
актуализира уеб страниците на сайтовете; - администрира каналите в социалните медии на събитията, участва в
планирането, провеждането и анализа на рекламни кампании; - отговаря за изготвяне и анализ на проучвания сред участниците в събитията;
- изготвя бази данни с потенциални участници/посетители.
Изисквания към кандидата:
- минимум 2 г. опит на подобна позиция;
- образование в областта на маркетинга, рекламата и връзки с обществеността;
- владеене на английски език – експертно ниво (писмено и говоримо);
- много добри комуникационни и презентационни умения;
- умения за работа в екип;
- познания в управление на канали в социалните мрежи и интерес към рекламни
кампании, изготвяне на текстове и прес съобщения, - умения за работа с MS Office и поддръжка на уебсайтове,
- опит в създаването на имейл маркетинг кампании;
- предишни участия в организиране на събития и кампании
Ние Ви предлагаме:
- възможност за професионална реализация и кариерно развитие;
- адекватно възнаграждение;
- съвременни условия за работа в екип от доказани професионалисти.
Ако желаете да станете част от нашия екип и отговаряте на изискванията, моля
изпратете Ваша актуална автобиография на radoslav.tsvetkov@ctgaming.com